salam pengenalan  

Posted by forever

assalamualaikum wbt...
tanggal 11/7/2008 hati aku terasa untuk membuat blog, entah kenapa aku terpikir tuk wat semua 2, sedangkan ada banyak lgi yang perlu aku wat, tanpa kusedari aku melangkah ke pc aku lalu mmbukanya, terus aku mncari web blog dan terus mndaftar, bermuala dari situlah aku cuba mnceburkan diri dalam bidang blog ni, banyak lagi yg aku tidak tahu mengenai blog ni, aku berharap satu hari nnt aku mahir untuk wat blog yg mntap...

This entry was posted on 11:28 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

Anonymous  

salam ...ehem ehem..nmpk gaya mcm nk mantap dah ni...:P:P nnt buat la bg elok2 no...boleh gak aku lepak blog ang nnt..hahahahaha..okies..chow dlu..

Sign by Danasoft - Myspace Layouts and Signs