sedihnya....&  

Posted by forever

perasaan ini terasa amat pilu dan sedih.... entah kenapa berperasaan sedemikian,
sekali ku terpikir kenapa berlaku sedemikian rupa...owh rupanya pada taggal 16/4/2009
aku akan meneruskan perjuaang ku yg belum selesai..ialah menuntut ilmu di negara org,
patutlah aku rasa sedih, sebb akan berjauhan dengn org yg tersayang...owh!! peritnya yg ku rasakan,
namun apa daya aku, itulah yang aku perlu lalui..aku bertawakal moga deberi kekuatan untuk aku memikulnya...YA ALLAH berikan lah kekuatan kepada hambamu iniiii..... amin YARAB..

This entry was posted on 5:06 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

aaa sedihnye sayu jer post ni

Sign by Danasoft - Myspace Layouts and Signs