wah mcm kenal je...  

Posted by forever


ini lah gambq aku msa 16/11/2008 baru niii.
best jugak tengok gambaq aku sendiri sekali sekala... bukan selalu kan?
ini lah gambaq saat paling bahagia bagi diri aku. dalam hati aku x tau nak habaq kat org la hanya ALLAH yang tahu saja...
pada ari ni aku jadi raja la.... raja sehari katakan, semua org pakat kerumun aku la, pemes la pula. aku rasa ari tu kembang pungkog sebesen....tak tau nak ceta la hehehe.... ok lah sapa yg datang kenduri umah aku ari tu tima kasih banyak2 lah, yg x datang tu xpa la, nak wat mcm mn, mungkin ada keja... besa la zaman sekarang ni, x keja x makan la jawabnya...tambah lak ekonomi merudum teruk kannnnn....hehehe

This entry was posted on 12:02 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

salam..

selamat pengantin baru weh... bapa banyak laaaaa daaa... hahaha... gambaq anak x dak lagi ka...=P .. kalau ada post nnt weiiii... balik cepat sikit.. kilang cuti lama dah tu... nnt berkarat pulak susah daaa ....hahaha,, perangat selagi bleh perangat... :D

herm..slamt pengantin baru...nway,awk belajar kat mesir kan?..sy nk mntak tulun la

Sign by Danasoft - Myspace Layouts and Signs